Rehvitööd

montazRehvitööd
Samal ajal, mil te RehviHooldaja töökojas aromaatset kohvi naudite, me teostame teie jaoks järgmised tööd:
– vahetame ära teie autol rehvid;
– balansseerime rehvid õigeks;
– kontrollime teie auto veermiku seisukorda ning vajadusel pakume soodsa hinnaga remontimise võimalust.
Meie viime läbi rehviremonti ja rehvivahetust nii sõiduautodele kui ka kaubikutele ja maasturitele. Meie pingid lubavad vahetada ja balanseerida rehve kuni 21 tolli. Tööaeg ühe sõiduauto kohta võtab umbes 25 min 4 ratta vahetuseks ja tasakalustamiseks.

RehviHooldajas 4 kummivahetuse hind alates 15 eur.

Rataste balanseerimine
Milleks on vajalik rataste balansseerimine?
Rataste tasakaalustamine on vajalik iga autojuhile. Isegi üks tasakaalustamata ratas põhjustab tugevat kere vibratsiooni.
Milleni see viib?
– Raami ka kere vibratsioon põhjustavad sõitjate ebamugavuse ja kiire väsimuse.
– Elementide vibratsioon põhjustab laagrite ja vedrude kuluvuse ja lõpptulemusena toob suuremaid väljaminekuid, kui see, mida oleksite tasunud rataste balansseerimisel.
– vibratsioon rooli tasemel halvenadb auto juhtimise, mis on eriti ohtlik talvisel ajal.

Kui tihti tuleks teha rataste balansseerimist?
Rataste balansseerimist tuleks teha vähemalt pärast igat rehvide vahetust. Peale selle mustri kulumise tagajärjel võib nihkuda raskuskeskus, mida juhtub just üle 15” rehvide puhul. Selliste rehvide tasakaalustamist tuleks teha mitte harvem kui üks kord hooaja jooksul või 15.000 km tagant.
Hooajaline rehvide hoiustamine on eraldi teema. Vähesed teevad seda õigesti. Vale ladustamine põhjustab rehvide deformatsiooni. Kõige õigem on hoida ratast üles riputatuna ja, et rõhk oleks pumbatud 10-20% nominaalväärtusest. Peale valet hoidmist ei ole mõtet teha ka balansseerimist.